Madge Mansions - Overdracht aan huiseigenaren

Madge Mansions is ontworpen om de woonbeleving van een grondeigendom te weerspiegelen en bestaat uit 52 karakteristieke woningen met elk een eigen exclusieve liftlobby. Dit luxueuze toevluchtsoord van de drukte van de stad, genaamd 'Mansions in the Sky'.

Madge Mansions - Client Handover
Madge Mansions biedt inwoners een exclusieve en exquise levensstijl samen met absolute gemoedsrust

Uitdagingen

Voordat SnagR werd gebruikt, gebruikte de opdrachtgever een op papier gebaseerd proces voor het beheren van actiepunten dat handmatige communicatie vereist.

  • Coördinatie tussen het property management office (PMO) en de huiseigenaren en onderaannemers was moeilijk en tijdrovend
  • Huiseigenaren moesten het papieren actiepunt meldingsformulier (AMF) invullen en deze fysiek aan de PMO geven
  • Het PMO moest handmatig contact opnemen met de aannemers, follow-up om te verifiëren dat het werk voltooid was en daarna melden aan huiseigenaars
  • De huiseigenaren hadden geen zicht op het handmatige DRW-proces en de uiteindelijke papieren versie acceptatie van de oplossing werd niet bevestigd
Madge Mansions - Client Handover
Het vorige papiergebaseerde Defect Rectificatie Werk (DRW) -proces was tijdrovend, handmatig en foutgevoelig

Om vertragingen te verminderen en de klantenservice te verbeteren, zocht Madge Mansions naar een eenvoudige oplossing die het papierwerk zou verminderen, workflows zou automatiseren en de reactiesnelheid zou verbeteren - en vooral, de klanttevredenheid zou verhogen.

Madge Mansions - Client Handover
Madge Mansions zette zijn streven naar uitmuntendheid voort en koos SnagR voor een betere service aan hun huiseigenaren

Oplossingen

Met SnagR verbetert Madge Mansions de interne samenwerking, registreert permanent inspecties en actiepunt geschiedenis, evenals prestatieanalyse voor toekomstige verbeteringen.

  • SnagR werd ingezet om het volledige DRW-proces volledig te digitaliseren van inspectie, aannemingsmeldingen, voltooiingsaankondigingen tot goedkeuring van de klant en aftekening, werkend in nauw overleg met SnagR re-seller, Asia Headlands
  • Actiepunten worden op de unit tekeningen opgenomen met gemarkeerde foto's
  • Actiepunten die aan formulieren zijn gekoppeld, worden onmiddellijk naar onderaannemers gestuurd voor actie met vervaldatums
  • Alle meldingen worden verzonden via SnagR, met links naar de juiste tekening en locatie van de unit en het actiepunt met foto voor duidelijke communicatie
Madge Mansions - Client Handover
Actiepunten worden direct op tekeningen geplaatst met gemarkeerde foto's en andere details

Resultaten

  • Tijd en moeite besparen op het beheer van actiepunten door het elimineren van gegevensinvoer op papier
  • Houd de huiseigenaar op de hoogte met normale e-mailrapporten door het hele overdrachtsproces en verhinder de rectificatievoortgang
  • Automatiseer directe melding voor elke verandering van workflow en dagelijkse of wekelijkse rapportage
  • Behaal servicebeloftes om elk actiepunt binnen 30 dagen na kennisgeving door de huiseigenaar te corrigeren
  • Volg prestaties van onderaannemer en bekijk de mogelijkheden voor verbetering van klantenservice met een volledig op maat gemaakt Key Performance Indicator (KPI) dashboard in SnagR
  • Een top klanttevredenheid behalen voor het hogere niveau van klantenservice
Madge Mansions - Client Handover
Volg prestaties van onderaannemers met een volledig aangepast (KPI) dashboard in SnagR

Madge Mansions ontving de 'Best Beheerde Vastgoed 2017 Silver Award' van de TheEdgeProperty.com in Maleisië in de Strata Residential Categorie vanwege hun toewijding aan kwaliteit en klanttevredenheid. Deze prijs komt direct na het behalen van het Certification of Construction Quality Assessment System (CONQUAS), de hoogste score in Zuidoost-Azië (buiten Singapore) voor hoogbouw in 2015.

Klantverhaal

I was very happy when the company decided to implement SnagR as we were able to capture more accurately homeowners’ issues and involve them in the process of rectification. This demonstrated our commitment to deliver the highest level of customer service. – Madge Mansions Township Manager, Gamuda Land

- Madge Mansions Township Manager, Gamuda Land
Madge Mansions - Client Handover
"It is simple and fast to report our defects to the property management office. No more filling up forms and writing length technical description of the defect." – Name undisclosed, Madge Mansions home owner

Copyright © 2018 SnagR Ltd | Alle rechten voorbehouden | Privacy verklaring | Beschikbaar op iOS en Android